LegacyWoW
Welcome tho the Community forum Of LegacyWoW #1 private server 4.x.x.

Dont have a Forum account yet? Register.

Got a account Log in.

Have fun.


Fag warriors

LegacyWoW :: 4.0.6 :: Bugs? :: Rejected

View previous topic View next topic Go down

:announcement: Fag warriors

Post  Guest on Sat Jul 28, 2012 6:51 pm

I Swear i get one more fag warrior who thinks there good because they got a Vic Rush of My snake Traps ima rage so fucking hard

P.S Fucking fix Snake Traps for hunter.

Guest
Guest


Back to top Go down

:announcement: Re: Fag warriors

Post  Ner'zhul on Sun Jul 29, 2012 1:34 am

Facient wrote:I Swear i get one more fag warrior who thinks there good because they got a Vic Rush of My snake Traps ima rage so fucking hard

P.S Fucking fix Snake Traps for hunter.
1st of all learn something about warr(beside i dont play warr class)Whenever they kill anything they have buff up of Victory rush.This buff can be poped on snakes and its legit.

2nd snakes aint bugged

Ner'zhul
VIP
VIP

Number of Posts : 55
Registration : 2012-07-15

View user profile

Back to top Go down

:announcement: Re: Fag warriors

Post  Anguskhan on Sun Jul 29, 2012 2:44 am

Ner'zhul wrote:
Facient wrote:I Swear i get one more fag warrior who thinks there good because they got a Vic Rush of My snake Traps ima rage so fucking hard

P.S Fucking fix Snake Traps for hunter.
1st of all learn something about warr(beside i dont play warr class)Whenever they kill anything they have buff up of Victory rush.This buff can be poped on snakes and its legit.

2nd snakes aint bugged

*That was a horrible way to respond, just btw Nerr*

But he is correct that it is not bugged. At least not according to: http://www.wowpedia.org/Victory_Rush

Also, we have tested this on retail (patch 4.3.4) and I did gain the Victory Rush buff from killing the snakes.
avatar
Anguskhan
Admin
Admin

Number of Posts : 84
Registration : 2012-06-13
Age : 24
Residence : Texas

View user profile

Back to top Go down

:announcement: Re: Fag warriors

Post  Chronic on Thu Sep 06, 2012 3:13 pm

If anything the initial post by guest is a horrible way to post I see nothing wrong with telling some noob l2p when they don't know shit about retail.

Chronic
Developer / Owner
Developer / Owner

Number of Posts : 33
Registration : 2012-07-12

View user profile

Back to top Go down

:announcement: Re: Fag warriors

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

LegacyWoW :: 4.0.6 :: Bugs? :: Rejected

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum